ایده های جالب برای نوشتن یادگاری در سر رسید برای آخر سال
اینجا یه دفتر مشق پر از ایده ها و دانستنی های جالب و دل نوشته های قشنگ با من همراه باشید.

سه شنبه 15 آذر 1401
ن : یکتا سپهری

ایده های جالب برای نوشتن یادگاری در سر رسید برای آخر سال

صفحات یک سر رسید خاطرات را زنده می کند و حتی ممکن است توسط فرزندان کسی دیده شود. در واقع کلمات درج شده در آن برای همیشه در آنجا نگهداری می شود. یادگاری سزاوار ملاندگاری در سالنامه است که می توان آن را برای سال های آینده ارزشمند دانست. از این رو ما در اینجا پیام هایی را جمع آوری کردیم که اگر می‌خواهید یادگاری برای خود یا دوستانتان در سررسید شان یا سالنامیتان بنویسید ایده های متنوعی داشته باشید.

این ایده‌ها برای که می توان گفت امضایی محتوایی مخصوص به خودتان است برای انواع مختلف گیرندگانی که ممکن است برایشان بنویسید یا سعی دارید در سر رسید خود بنویسید مناس است. ما جملات سالنامه زیبا برای بهترین دوستان شما، نقل قول های خنده دار سالنامه برای دلقک های کلاس، و انواع عبارات دیگر برای استفاده شما داریم. 

امضای مخصوص محتوایی خود را برای یادگاری داشته باشید.

یکی از مهمترین مراحلی که باید در مورد نحوه امضا محتوا و متن یادگاری در سالنامه به یاد داشته باشید، این است که نقشه راه و شروع و پایان مناسبی داشته باشید. ممکن است فکر کنید که چگونه می‌خواهم خاطراتم را در چند جمله خلاصه کنم. شما نیازی به مستندسازی همه تجربیات خود را ندارید. نکته کلیدی این است که مقدار مناسبی را به اشتراک بگذارید تا خواننده لبخند بزند و خاطرات را یادآوری کند. از ایده ها، نکات و نمونه پیام های سالنامه ما به عنوان نقطه شروع برای هدایت احساسات پایان سال خود استفاده کنید. این قوانین را برای اینکه چه چیزی در سالنامه بنویسید، قبل از شروع به امضا محتوایی خود، دنبال کنید!

در مورد یک لحظه به یاد ماندنی که با هم داشتید بنویسید. مطمئناً تعداد زیادی وجود خواهند داشت، اما سعی کنید فقط یک لحظه را انتخاب کنید که واقعاً به شما چسبیده است. شما باید پیام  شروع خود را نزدیک به 3-4 خط نگه دارید تا نه تنها فضا را برای نوشته های دیگر ذخیره کنید، بلکه از خسته کردن گیرنده نیز جلوگیری کنید. یک شوخی شخصی بسازید یعنی شوخی که خودتان می فهمید بنویسد . اگر در حال تهیه پیش نویس پیام سالنامه برای یکی از بهترین دوستان خود یا برای خود  هستید که لحظات خنده‌داری را با او به اشتراک گذاشته‌اید یا یک خاطره خنده دار دارید که برایتان تجربه جالبی بوده، یک پیام مخفی خنده دار اضافه کنید. احساس شما مطمئناً باعث می شود در آینده با لبخند یادش کنید.نقل قول های سالنامه را اضافه کنید. وقتی در یافتن کلمات مناسب مشکل دارید، داشتن چند نقل قول خوب از سالنامه و آماده اشتراک گذاری می تواند ایده خوبی باشد.

پیام های سالنامه زیبا برای دانش آموزان

چیزی نوستالژیک در یک یادداشت دست نویس وجود دارد که می تواند فرد را به یاد دوران مدرسه اش بیاندازد. اگر نمی دانید چه چیزی بنویسید، از این پیام های سالنامه زیبا به تنهایی استفاده کنید یا آنها را به خاطرات خود اضافه کنید تا یادداشتی عالی داشته باشید.

پیام های سالنامه زیبا برای دوستان نزدیک

خیلی خوشحالم که امسال خیلی به هم نزدیک شدیم! از هندسه گرفته تا بازی های فوتبال جمعه شبو خاطراهای جذاب دیگه، فوق العاده به یاد ماندنی بود! 
تو بهترین دوستی هستید که هر کسی می تونه داشته باشد! ممنون که من رو تحمل کردی و ر همه لحظه ها باهم خندیدیم.نمی تونم برای تابستون و ماجراهای جذابمون بمونم.
ما دبیرستان را به عنوان بهترین دوستان شروع کردیم و اکنون راه های جداگانه ای را برای ورود به دانشگاه در پیش می گیریم. چقدر زود گذش؛ من دیوانه وار دلم برایت تنگ خواهد شد، اما ما فقط چهار ساعت با هم فاصله داریم و قبل از اینکه بفهمی تعطیلات کریسمس اینجاست. به هر حال ... ما تمام تابستان را داریم. بیایید از آن نهایت استفاده را ببریم!
دیدار با شما در اولین روز کلاس هشتم را هرگز فراموش نمی کنم. چه کسی می دانست که ما اینقدر به هم نزدیک می شویم؟ این چهار سال دبیرستان گذشت! چه کسی می داند دنیای واقعی چه چیزی را برای ما رقم می زند؟
تو زندگیم رو سرگرم کننده می کنی! من نمی توانم سال جوانی را بدون تو و شیطنت ها، طنز و حرکات شیرینت تصور کنم. دوستت دارم!
برای تماشای رشد و تغییر شما در این سال خوشحالم. شما همه چیزهایی را که برای ادامه موفقیت نیاز دارید در درون خود دارید. اگر بخواهید می توانید کوه ها را جابجا کنید. بهترین ها را برایت آرزو می کنم.
می‌توانم همه این سر رسید را مانند دفتر مشق پر کنم اما پر از خاطرات جذاب و هیجان انگیز و ​​البته هرگز برایم کافی نیست تا به تو بگویم که چقدر از داشتن تو در زندگی‌ام سپاسگزارم. تو بهترین دوست من هستی و من نمی توانم منتظر همه چیزهایی باشم که در این تابستان با هم تجربه می کنیم!

پیام های سالنامه زیبا برای دوستان

از تابستان خود لذت ببرید. زمان صرف شده برای تفریح ​​هرگز تلف نمی شود.
هشدار: تاریخ‌های تقویم نزدیک‌تر از آنچه به نظر می‌رسد است.
هرگز تغییر نکن!
تابستان خوبی داشته باشید و همیشه خوشحال باشید.
امسال با شما بودن خیلی لذت بخش بود. شما همیشه چیزهای واقعا عالی برای گفتن دارید! امیدوارم تابستان فوق العاده ای داشته باشید..
امیدوارم سال خوبی داشته باشید بدون تو مطمئنن لحظات به این خوبی سپری نمی شد.
این تابستان لحظات خوبی را سپری کنید. امیدوارم بیشتر بتونم ببینمت.
بدون تو نمی توانستم از این روز ها بگذرم!

 نقل قول های خنده دار برای سررسید

با این امضاهای خنده دار سالنامه، کمی طنز به پیام های پایان سال خود اضافه کنید!

وقتی پولدار شدی منو یادت باشه.
وقتی معروف شدم به یادت می افتم.
من اولین کسی هستم که کرک شما را امضا می کنم.
همیشه به یاد داشته باشید که شما کاملا منحصر به فرد هستید. درست مثل بقیه.
رویاهایت را رها نکن، فقط به خوابت ادامه بده.
هرگز زندگی را جدی نگیرید. به هر حال هیچ کس زنده بیرون نمی آید.
تمام چیزی که بین فارغ التحصیل و بالای نردبان قرار دارد نردبان است.

بهترین یادگاری

گیر نکنید که یک چیز را در سالنامه همه بنویسید. از یکی از این نقل قول های سالنامه الهام بخش برای افزودن تغییراتی به یادداشت های خود استفاده کنید.

هر جا که بروید, با تمام قلبتان بروید. کنفسیوس
آینده متعلق به کسانی است که به زیبایی رویاهای خود ایمان دارند. النور روزولت
چنان رویاپردازی کن که انگار تا ابد زندگی خواهی کرد. طوری زندگی کن که انگار امروز خواهی مرد. جیمز دین
برای ماه شلیک کن. حتی اگر از دست بدهید، در میان ستارگان فرود خواهید آمد. لس براون
زمانی که داری از زندگی لذت میبری وقتت تلف نمیشه. جان لنون
هر کاری می‌توانید با آنچه دارید انجام دهید. تئودور روزولت
اگر افکار خوبی داشته باشی، مانند پرتوهای خورشید از چهره ات می درخشند و همیشه دوست داشتنی به نظر می آیی. رونالد دال
برای لحظاتی زندگی کنید که نمی توانید با کلمات آن را بیان کنید. ناشناس
اگه سقوط کنم چی؟ اوه عزیزم، اگه پرواز کنی چی؟ ناشناس

نوشته های زیبا از طرف والدین

این یک سنت زیبا برای پدر و مادر هاست تا نوشته و یادداشتی در سر رسید و دفتر فرزندانشان بگذارید. این نقل قول‌های سالنامه از مادر و پدر فقط مقدار مناسبی از الهام و تشویق را ارائه می‌کنند.

من ممکن است کامل نباشم، اما وقتی به فرزندانم نگاه می‌کنم می‌دانم که چیزی در زندگی‌ام کاملاً درست بوده‌ام. ناشناس
جهان به رویاپردازان نیاز دارد. اما بیش از همه، دنیا به رویاپردازانی نیاز دارد که این کار را انجام دهند. سارا بان بریثناچ
کسی که هرگز به مدرسه نرفته، ممکن از واگن باری سرقت کند. اما اگر تحصیلات دانشگاهی داشته باشد، ممکن است از کل راه آهن دزدی کند. تئودور روزولت
گریه نکن چون تمام شده، لبخند بزن چون اتفاق افتاده است. دکتر. سوس
با اعتماد به نفس در مسیر رویاهای خود گام بردارید. جوری زندگی کن که تصور می کردی. هنری دیوید ثورو
وقتی همه یک نت را می خوانند، هارمونی به دست نمی آید. داگ فلوید
اگر قدرت تحمیل شرایط خود را بر زندگی ندارید، باید شرایطی را که به شما ارائه می دهد بپذیرید. تی اس الیوت

 آنچه در سالنامه باید بنویسیم.

نگاه کردن به سالنامه های قدیمی, بسیاری از افکار و خاطرات قدیمی را زنده می کند. و سبب می شود جملاتی مانند چی با خودم فکر میی کردم، یادش بخیر، چقدر تغییر کردم؛ به ذهنتان خطور کند. همانطور که در سال جاری سالنامه را امضا می‌کنید, به این فکر کنید که چطور می‌خواهید همسالان شما زمانی را که در طول مدرسه با شما صرف می‌کنند به یاد داشته باشند و از دستورالعمل‌های پیام ما برای کمک به شما در ساختن یادداشتی استفاده کنند که شخصیت شما و زمانی را نشان می‌دهد که با آن زمان و زمانی که با آن‌ها سپری کرده‌اید. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: استفاده از سررسید, نوشتن در سررسید, سالنامه, ایده برای سر رسید,